.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها در جاده‌های هراز و سوادکوه
پلیس راه مازندران اعلام کرد: بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات پایان هفته آمد و شد انواع وسایل نقلیه امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه ممنوع شد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده‌های چالوس وهراز ممنوع است، افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه نیز امروز از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ اسفندماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.